Inscriere in motoare de cautare
Simpla existenta a unui website pe Internet nu este
suficienta pentru a asigura succesul sau. Utilizatorii
internetului trebuie sa afle usor locatia sa (adresa URL), iar
pentru acest lucru ei apeleaza la motoare de cautare : Google,
Altavista, Yahoo, Lycos, etc. Inexistenta site-ului dumneavostra
in aceste motoare de cautare reduce serios numarul de vizitatori,
adica de potentiali clienti sau parteneri de afaceri.
Optimizare cod HTML
Pentru a obtine o clasificare superioara in motoare de
cautare este necesara o optimizare prealabila a codului HTML
inainte de inscrierea sa. Fara aceasta optimizare la introducere
se poate obtine o clasificare inferioara sau chiar refuzul "
robotului de cautare" de a inregistra si web site-ul dumneavoastra.
O clasificare inferioara intr-o lista ce poate cuprinde alte sute
de mii de link-uri conduce la situatia in care web site-ul
dumneavoastra sa fie listat printre ultimele website-uri listate
din cateva mii gasite, in cazul cautarii dupa cateva cuvinte cheie
specifice activitatii firmei dumneavoastra. Iar o statistica
recenta arata ca un vizitator obisnuit acceseaza in medie 16 web
site-uri pentru o cautare.
Intretinere website
Motoarele de cautare evolueaza continuu. Isi schimba
regulile de clasificare a site-urilor aflate in baza lor de date,
uneori chiar de mai multe ori in cursul aceleisi luni din dorinta
de a oferi rezultate cat mai relevante utilizatorilor ce le
folosesc serviciile de cautare si pentru filtrarea web site-urilor
cu continut nepotrivit ce incearca sa obtina o clasificare
nemeritata (SPAM). Pentru mentinerea si cresterea clasificarii
website-ului dumneavoastra ii este necesara o intretinere lunara
conform regulilor in continua schimbare a motoarelor de cautare (rearanjare
cod html, rescriere cuvinte cheie, etc).
Inscriere in topuri, portaluri si banner-exchange
O alta modalitate de reclama pe Internet a unui site web
pe Internet este prin înscrierea sa in topuri, directoare si
portaluri (Top100.ro, Trafic.ro, etc), sau prin participarea sa la
banner-exchange (AdNetwork, GoldenClick, un partener desemnat,
etc).
Cu o campanie publicitara bine alesa in functie de profilul firmei
si serviciile oferite puteti avea o crestere substantiala a
numarului de vizitatori. Asta deoarece pentru fiecare N vizitatori
veniti din motoare de cautare puteti atrage alti M potentiali
clienti. Eficacitatea acestui tip de publicitate online depinde de
oferta de produse si servicii a firmei dumneavostra , alegerea
unei modalitati potrivite si crearea unui banner grafic atractiv.
Pentru informatii suplimentare,
contactati-ne.